неділя, 28 жовтня 2012 р.

А ви вже проголосували?)

Сьогодні вперше з Васьою ходили голосувати за його новою пропискою. Це тут поруч, в школі. Думала процес затягнеться проте вклались ми менше аніж в 5 хвилин. А я голосувала в Муніципальному центрі, біля батьків. Тато знайшов в інтернеті камери, які за процесом слідкують і навіть наше з мамою голосування зберіг як фото(якість правда жахлива):
Мама в червоному, а я - в жовтій спідниці поруч.

Щодо позавчорашнього борщика, то він в мене дуже смачний вдався!) Вася сказав, що схожий на борщ  моєї мами(це для мене найкраща похвала!)))
З домашньою курочкою, сметанкою та сирно-часниковою мазюкою на хліб...

Вчора приходили Маша з Катрусем!) Принесли всякої смакоти, що і сьогодні доїдали з коханим. Так класно вчора посиділи! Шкода тільки, що Машок сьогодні вже назад до столиці((Так люблю своїх дівок... Таммі, звісно ж, була персоною №1 вечора) Познайомилась з новими тьотями  і Васін тато з другом заїжджали, вона і їх "зацілувала"))) Якби ще той малий "одуванчік" так не кусався...

Вже 5 ранків снідали вівсянкою, але сьогодні нам захотілось чогось "холестериннішого")) Пожарила яйця з сосисками та цибулькою(фото далі). А ще, вже 6 днів п'ю по стакану молочка домашнього в день!)

Трішки фото за сьогодні:


 Мої самі-самі!

Спідничка в дрібний чорний горошок.
Від спалаху краплі дощу на мені як лупа))

А ще, мама сьогодні дала нам кави, тому зараз коханий зварить і я буду кайфувати! :-Р

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар