четвер, 4 жовтня 2012 р.

Відгуляли і повернулись))

 Сьогодні коханий перший день на роботі після відпустки. І я знову сама дома. Ну, принаймні на сьогодні, плани є)) 

В суботу ми готувались до весілля, прикрашали подвір'я в Городенці. А в неділю було саме свято!)) Я ще фото не підготувала до викладання, але фотограф(не я))) виклала одну знімку, тому ось спойлер:
Такі ціпи гарні! Дуже-дуже красиві наречені були і свято загалом.



Невеличке оновлення віш ліста:
 Фільм "Гордість та упередження" мій улюблений(як би я не любила фентезі). Проте книжку так і не читала...
 А ще дуже хотілося б оновити "запаси" білизни. Чогось би такого романтичного та ажурного.

 Ось така цяця допомогла б мені підкорегувати речі з секонд-хенду.

 Наша стара мрія з коханим))

 Ааааааа! + лист з запрошенням)))

 Треба нагадати за таку красу Васі( в нас 22 жовтня рік, як ми розписались).

 Немає нормальної жіночної піжамки. Та, що є, вже зовсім немає вигляду((

 Новий тренд - нова забаганка)))

 Колір - просто бомба!

Окуляри дуже круті!

 Кафф - ельфійське вушко.

Хочу знайти на секонді пару милих брошок.

Така краса! ще б вміти на ньому їздити...

Манюня! Вася все ще не зламався((

А ще, треба знову худнути))) Дещо за багато я собі почала дозволяти... Будемо брати себе в руки!)

Настрій:


Немає коментарів:

Дописати коментар