пʼятниця, 19 жовтня 2012 р.

Старе з телефону

Нарешті вибрали ім'я для малявки - Таммі!)) Сьогодні в мене сонний день. Всі справи автоматично перенеслись на завтра... А зараз захотілось глянути, що в мене цікавого зі старих фото(з 2006 по 2008 роки) з телефону. Ділюсь:


 В Тані
 Дєман))
 Оленка і Надя  з гуртожитку
 Сексі Дід Мороз Аліна
 Мої перші староста і зам))
 Аня і Мар'яна з КНУБіА
 Нічні креслення в гуртожитку
 Нєфар)))
 Ліжка сусідок в гуртожитку
 Петрова та Молєв
 Всі, хто міг, відмітились на нашій дощечці
 Плєсун в моїй вушанці
 Плєсун лиже мого Орландо
 Мої "проводи" додому
 Холоша

 Татко в окуліста)))
 Багірка
 Кума Леся
 Петрова)))
 Братик показував квартиру в Києві
 Люблю це фото з Машкою!))
 Бодя)




 І таке серед старих фото знайшла
З Вікою на курсах в Прикарпатському
 Ніяк не зберусь продати свої берци...

 Мій "обручний" період
 Оля
 Лілка по дорозі до столиці
 Катрусь

 Мда... Ну в кого з дівчат немає таких фото?))
 Чи таких?))



 Рибка Катруся, мейд бай мі)


 Мучили Ігорка


 Моє перше суші!)
 Дансу-дансу!

 Нафта
 Гавайський наш)))
 В парку
 Дмитрик
 Наш історик, який плювався...
 Кабінет "А" класу))
 З Дашею

Славік))
 Моя перша машинка в колекції)))
 Аня перед англійською



 5-й день зустрічання))
 Мої улюблені гвоздички!)

 Мега коси нашої старости))
 Уліс)
 Пари з німецької з ШЮІ))
 Перший День студента з Васьою
 Ростик

 Машина Умка)
Мушка і Владік))
День пам'яті жертв голодомору у Львові


 Тра-ля-ля)))
 Ось до чого доводить двох годинне чекання на викладача))

 За це фото я отримала гучне "Ну Лєнка!" на весь кабінет...
 Перший староста в нафті - Тарас. "Яка Сава, така й слава!"))

 Лілін песик Кіса)

 Моє бонсай, якого вже нема((

 Баська)))

І маленьке відео на кінець:
Уривок концерту "Мелодії Голлівуду" в філармонії, лютий 2007.

Настрій:

1 коментар: