четвер, 25 жовтня 2012 р.

Про вчора і ще трішки всього...

Останнім часом почала шкодувати про втрачені зв'язки зі старими друзями. Я не про тих, з якими колись посварилась і більше не спілкуюсь, а про тих, з якими, через певні обставини, просто перестала бачитись і т.д.. Ось вчора, нарешті, зустрілась з ШЮІ! Не бачилась з нею, мабуть, курсу ще з третього. Дуже тішить, коли от так зустрічаєшся, і ніби не було цих років мовчанки, ніякої ніяковості чи скутості! Тільки приємне веселе спілкування. А ще, дуже приємно бачити цих людей щасливими і красивими. Гарно вчора погуляли з Юлею, посиділи в місті, випили пиво, сходили до мене і я познайомила її з Таммі)) 

Трішки фото за вчора і не тільки:
 Ну в камеру ми, звісно, дивитись не хочемо))


 А ще, вдень ходила на роботу "в гості". Допомогла трішки Олі і познімкувала в обід Мар'яну:

Пару днів тому подивилась першу серію "Раю" або ж "Дамського щастя"("The Paradise"). Це мелодраматичний серіал - екранізація роману Еміля Золя. Попередження - серіал цілком дівчачий, оскільки розповідається про юну особу, що йде працювати в відділ жіночого одягу у великому магазині, про лямур, бізнес, зраду і так далі. Мені сподобалось, хоча не думаю що всі люблять костюмовані серіали)))
Мене, в першу чергу, привабили костюми та велика кількість деталей. Хто таке любить - дивіться, не пожалкуєте!

А ще, скоро вийде(ну майже - через рік) екранізація однієї з серій фентезі книжок, яку я недавно дочитала - "Місто кісток"(" Mortal Instruments: City of Bones"). Як вже прийнято, сучасне фентезі не обходиться без фей, чаклунів, перевертнів та вампірів. Та вони тут не головні. Головна героїня - підліток, яка дізнається що вона Мисливець, знаходить загублених родичів, нових друзів, любов і т.д. Не саме улюблене фентезі, проте читалось легко і з захопленням. Детальний опис дам ближче до виходу фільму. Покищо навіть кадрів ніяких нема, проте список акторів та фото зі зйомок фільму вже є))

 Головні ролі отримали Роберт Шиен з "Місфітсів", Лілі Колінз з "Пастиря" та "Білосніжки" і Джеймі Кемпбел Бауер з "Сутінків", "Гаррі Поттера" та ін.
 Також у фільмі зніметься мій любимчик Джонатан Різ Маєрс("Тюдори", "Олександр", "Матчь Поінт","Ярмарка марнославства", "Август Раш" та ін.)...

...та Ліна Хіді з "Ігор престолів".

Зйомки фільму:

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар