пʼятниця, 26 жовтня 2012 р.

Перший борщик

Так-так. Як би не було соромно, та я сьогодні вперше готую борщ. Чого не зробиш для коханого?))) 
Якщо вийде гарно, потім викладу своє фото)))

Але, оскільки вже другий день намагаюсь стримуватись в їжі, хочу зовсім не борща. Я страшно люблю макарони. Різні. Усякі! Вони ж такі смачні - з сиром, підливкою, м'ясом... От і фантазує моя бідна голова про макарони з добре прожареним м'ясом.

Вчора на сніданок я з'їла вівсянку на молоці, а в обід випила Активію. Сьогодні, поки що, поснідала знову ж вівсянкою на молоці, а в обід був творог, без нічого. Чекаю як вийде мій борщ...

В "спорт" поки не лізу, не можу себе змусити зарядку зробити(( Але скоро на роботу, тому ранки стануть звичними та активнішими!

А ще, сьогодні моя сама-сама Машка приїхала! Цей день в неї родинний, але завтра маємо зустрітись!))

А тепер ДУЖЕ багато смакоти у вигляді макаронів та м'яса(голодним - не дивитись!):


 Самий простий та улюблений варіант - бантики з твердих сортів пшениці в білому соусі з сиром. Мммм...




Настрій:



Немає коментарів:

Дописати коментар