пʼятниця, 12 жовтня 2012 р.

Наші найвірніші

Останнім часом стала менше писати про те, що відбувається в мене в житті. Коротко: зламався телефон, зремонтували за 260 грн; в батьків полетів телевізор і тато подумує взяти новий в кредит; накачала сестрі серіалів, щоб записати на диски та вислати; купила собі міксер(з 50% знижкою) та піжамку)); вчора була в батьків, заодно і похресника з Лесьою побачила. Ніби все, якщо коротко)))

А тепер по темі. Ну хто ще не знає що я люблю собак? Але ж я така не одна! Я вже зрозуміла, що в нас з Васьою собаки, найближчими роками, не буде, проте хочу я її не менше. І ось чому вони такі чудові(багато фото!):

Саме головне, що вони нам як члени сім'ї, такі рідненькі:

Вони завжди вміють нас розсмішити:

 А ще, в них бувають такі мордочки, що аж сльози від сміху навертаються:
 Чюбака!


А які в них посмішки!

А ще песі дозволяють нам з себе знущатись, і з гідністю все виносять:

Собаки так завзято граються. Ну хіба ж це не задоволення - дивитись, як вони летять з гілкою, в десять разів більшою за них, в зубах?))

А їхнє постійне бажання їсти? Коли ці очі дивляться на тебе, добра половина їжі з за столу переміщається на землю.

А ще, існує безліч гарних речей спеціально для собак, які ми з задоволенням для них купуємо(якщо є гроші звісно), готуємо та майструємо:

І модниками вони вміють бути(ну, не без нашої допомоги):

Всі свої найважливіші та найтяжчі моменти ми також розділяємо з хвостатими друзями:

І святкуємо їхні дні народження, бо вони для нас важливі:

Собаки також прекрасні няні:

І завжди на нас чекають:

Також бувають песі(це не граматична помилка, я так їх називаю) бувають наче іграшкові:

Потребують нас і люблять просто так:
Люблю так з Баською(собака батьків) спати!

Ну хто не погодиться, що вони просто чудові?!

Завтра Міжнародний день захисту тварин і місцевий притулок "Дім Сірка" організовує на Вічевому майдані в 15 годині свято! Бути обов'язково!))

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар