вівторок, 6 листопада 2012 р.

Насичений тиждень

Щось в мене цілий тиждень не доходили руки до блогу. Та й не дивно, він був ну дуже насичений.

На початку тижня переробляла деякі документи та ремонтувала зубчик. Цілими днями по місту бігала в справах, що б до роботи все вирішити. А з четверга виписалась з біржі та була вже на роботі!) Уря-уря! Повернулась в свій коханий колектив, хоч і не на своє місце у рідному підвалі, проте в мене тепер є вікно, кондиціонер та власний телефон(просто саме цього в мене на старому місці не було).

В четвер в нас з коханим був маленький ювілей - 5 років як ми разом)) Аж не віриться, що так багато пройшло...
 Перше побачення в 2007 році.

Після роботи коханий зустрів мене з квітоньками. Ми знову посиділи в Пеперончіно(ну смачно мені там!) і нарешті сходили на гарячий шоколад до Львівської майстерні шоколаду. А дома, зі смаколиками, подивились фільм. Щось у нас свята дуже "гастрономічно" відмічаються))

Трішки фото за четвер і Таммі:


 Не встигла я після роботи собі щось людське на голові зробити((

 Ням-ням кальцоне!)


 Порівняно з тим, якою ми її взяли, вона збільшилась вже майже в два рази, але все рівно малявка)))

Настрій:
 А що? Я бадьора та готова працювати)))

Немає коментарів:

Дописати коментар