неділя, 21 жовтня 2012 р.

Перші гульки Таммі

Сьогодні вперше вивели Таммі на прогулянку!)) Вона була така дивна - то пищала, що хоче додому, то рвалась кудись, то стрибала до людей погратись... Надурілись, помились(також вперше) і тепер спимо.

А ще, мій блог читали з Тунісу, Австрії, Греції, Литви, Білорусі та Колумбії)) От тільки читають багато, а підписуються - ні. Взагалі я пишу для людей, що мене знають та для себе.

Вчора батьки в місті напоїли кавою з тістечками)) Треба згадувати для чого я блог завела і знову за себе взятись)) От сьогодні саморозвиваюсь - йду в театр. Ввечері в нас подвійне побачення з Сяньою та Віталіком на виставі))

Щось я розписалась. Фото Таммі:


 Ми такі маленькі, що вилітаємо з найменшого поводка))
 В ліфті.

Щойно помились))

Пару фото за вчора:

Трішки натхнення і я йду готувати їсти коханому:

Настрій:

2 коментарі:

  1. Я підписався, але ж у блогспоті це незручно, то я через рсс читаю. Воно й не показує.
    С різних стран можуть тебе читати пошукові боти, або шанувальники картинок )))

    А цуценя не замале для прогулянок?)) Я думав, що їх з 3-го місяца на вулицю виводять

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З деяких країн я навть знаю хто читав)) Ну от з Тунісу, наприклад, Васіна сестра на медовому місяці)) Все ж цікаво різні країни в статистиці знаходити!)

      А малявку рано, але будемо пару разів в тиждень пробувати вигулювати. От песі інші взагалі на вулиці живуть і нічого їм)) Ми просто слідкуємо, щоб вона з іншими собаками поки взагалі не контактувала...

      Видалити