пʼятниця, 12 жовтня 2012 р.

Весільне натхнення

Всі ці літньо-осінні весілля так мене надихнули, що я, замість того щоб прибирати, вирішила зробити велииииикий пост про весілля моєї мрії. І так, я собі уявила, яке було б в нас з Васьою весілля, якби ми не взяли квартиру в кредит, а потратили гроші на свято.

Ось що вийшло:

Спочатку(ну це ж фантазія) - освідчення:
Потім наречені вибирають дату, місце, меню і т.д. Гостей - приблизно 70 чоловік. Не буду справжнім маніяком і не видумуватиму де та коли воно мало б відбутись, проте решту виборів я зроблю))

Сукня:
Ну щось таке)) Останній образ - взагалі ідеальний!

Далі туфлі. Це повинно бути, скорше за все, щось таке, що шкода вдягти на звичайне День народження чи якесь інше свято:

Наречений. Або стандартний чорний костюм, або щось пастельне, можна з жилеткою. Головне щоб сиділо гарно:

Зачіска. Фати я не хочу, проте знайшла одне фото, де фата дуже гарно дивиться:
Ну це, звісно, тільки на час церемонії.


Букет. Це повинно бути щось ніжне, і бажано з півоніями:

Прикраси. Тільки сережки та обручка:

Бутоньєрки. Тільки живі квіти або ж щось взагалі без квітів:

Торт. О, тортів гарних просто безліч! Але для власного весілля хочеться найкращого:

Фігурки на торт. І ніяких стандартних страшних наречених:


Кортеж. Тут тільки один варіант - ретро авто:
 Прикрас по менше. Така машина вже сама як прикраса!

Запрошення. Скорше за все, вони були б у вигляді фотографій. В гарних конвертах з блискітками в середині та запечатані якоюсь гарною печаткою:

Гарних деталей на весіллі має бути багато:
 Місце для поздоровлень(замість стандартних скриньок).

Всюди мають бути тільки великі круглі надувні кульки!

 Книга для побажань - це просто маст хев!


Дружби та дружки. По двоє-троє - це якраз саме те. Сукні в дружок повинні бути, як мінімум, одного кольору(не сильно яскравого, краще приглушені кольори), а дружб взагалі треба вдягти однаково:
Дружби тільки тут підвели...


На весіллі повинні бути діти, вдягнені у святкові милі речі:

Їжа. Так набридло, коли меню вибирають батьки чи інші старші! Уявляю, що мені б доручили цю справу. Ніяких страшних печених риб з намальованими майонезом очима, котлет та овочевої нарізки. Замість того - багато легких закусок, м'ясо та риба на грилі, гарні кексики всюди і повна відмова від горілки і козацького столу. Я ж уявляю сучасне весілля)) Замість козацького - десертний стіл! Приблизно ось такі гарності мають бути:
 Подаруночки гостям))

Моя мрія - макаруни! Це або гостям, або на стіл з десертами.

Декою. Знову ж таки - нічого для нас стандартного. Більш європейський стиль:
Місце для фоторгафування)) Давно вже таке придумала, а потім в неті побачила...

 Живі квіти на столах, за якими сидять гості.

Тут трішки з квітами перебір.



Феєрверки та бенгальські вогні. Ну люблю я їх!))

Фотографії. Менше позування і побільше дійсно щасливих моментів! Зараз фотографи залишаються тільки до кінця першого танцю, але я б заплатила, щоб були до кінця. А хто ж феєрверки зазнімкує?)) 

Звісно ж, якби я робила весілля рік тому - все було б геть інакше)) Ще хочу додати, що музика -  тільки діджей або якийсь сучасний, романтичний та веселий водночас, гурт. А перший танець варто таки повчитись танцювати. Це ж відео потім внукам показувати!))

Весільна подорож - лише Париж! Що ще може бути таким ромнтичним?

Інший варіант весілля - індійське! А що? В них там все дуже гарне та видовищне:



 Милі фото наречених, які щойно побачили коханих в весільних сукнях http://www.buzzfeed.com/mattbellassai/24-grooms-seeing-their-brides-for-the-first-time-6z51  Хіба ж вони не милі?)

Ось так. Пофантазувала, виговорилась, тепер можна і заспокоїтись.

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар