вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Нам рочок!

Вчора в нас з коханим був рівно рочок як ми розписались!)) Початковим планом було поїхати на неділю-понеділок до Чернівців, проте, знову, не склалось... Тим не менше, свято вийшло пречудовим! Одразу фотозвітик:

 Спочатку ми пішли на мультик "Готель Трансільванія" або як наші його переклали "Монстри на канікулах". Мультик просто бомбезний! Багато гумору, чудової музики та яскравих персонажів! Всім раджу до перегляду))
 Потім пішли в нову кофейню, на Мазепи, де за сумісництвом продають продукти з Італії. Дуже там сподобалось, й інтер'єр, і солодощі з напоями. От тільки плагіат на Старбакс трішки збентежив.

 А ще, там я, нарешті, знайшла макаруни! Тільки там їх називають макаронні. І я знала, що це неймовірно смачно!)))
 Велика чашка з Васіним Карамельним Макіято.
З шоколадною прослойкою!)))
 "Ірландський туман".
 Прийшли батьки нас привітати)))
 Знає тато мою слабкість до грузинських шипучок)))
 Коханий вирішив мене побалувати і купиш книзю з мого віш ліста - Гобіт!))
Квітоньки - теж мій подарунок(що зробиш, як всі гроші в Васі були?))
А це - подарунок від батьків. Наша омріяна лампа з ІКЕА!

 А ще, була прекрасна прогулянка вечірнім містом та лазанья в Пеперончіно))))

Побільше б таких казкових понеділків всім! І справа не в подарунках чи смаколиках, а в настрої, який ми в цей день один-одному подарували, і в любові))

П.С.: Починаймо знову. Сьогодні сніданок - трішки вівсянки з медом + 2 вівсяних печива.

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар