неділя, 29 січня 2012 р.

День двадцятий... Червоний бархатний торт...

Уря! Сьогодні полагодили електрику і я спекла тортик!)) Але про нього пізніше.

Прокинулась я не в найкращому стані тому зарядки не було(((

Сніданок - гречка з грибною підливкою і варена телятина(трішки).
Обід - проба крему.
Вечеря - 2 маленьких шматочка торта. Ми себе балуємо)))

І так, торт. Єдина мені хворій сьогодні радість...

На 1 корж(я робила 2, тому процедуру повторяла двічі):
- цукор - 3/4 чашки;
- мука - 2,5 стакана;
- сіль - 1,25 ч.л.;
- яйця - 2 шт;
- масло - 1 уп.;
- пахта - 1 стакан;
- ванільний екстракт(я брала мигдалевий) - 1 ч.л.;
- сода - 1 ч.л.;
- какао - 1,5 ч.л.;
- оцет - 1,5 ч.л.;
- червоний харчовий барвник - 1 ч.л.

На крем:
- вершки для збивання(не менше 33% жирності) - 500 мл;
- цукор - 2 ст.л..

 Почала робити все з пахти. Оскільки готової не знайшла робила сама: 1 ст.л. лимонного соку(або оцту) і приблизно 200 мл  молока. Помішати. Дати постояти 20 хв. щоб трохи загусло. В мене не загусло.. і так пішло)))



Просіяти муку та сіль.
 В іншій мисці збити пахту з яйцями.

 Додати ваніль(мигдаль) та соду.
 Додати оцет. Перемішати.
 Розвести барвник з водою(якщо він у вас порошком).
 Додати какао.
 В окремій мисці збити масло з цукром.
 Змішати з мукою.
 Долити збиті яйця з пахтою.
 Долити барвник.
 Викласти в форму та запікати при 180 градусах 20-25 хв. в духовці.
Готові коржі перемазуються збитими вершками з цукром і посипаються тертим білим та чорним шоколадом.

Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар