пʼятниця, 13 січня 2012 р.

День четвертий...

І сьогдні не полінилась зробити зарядку!))

Сніданок - Гречка, салат з капусти і моркви.
Обід - мандаринка, Активія.
Вечеря - пів апельсинки(тільки собі її порізала, Васька одразу половину втоптав, от і дісталось мені всього нічого).

Сьогодні на роботу зробила вузлик:
Досить ефектно дивилось)))

На завтра моя і батьків поїздка до Городенки(батьків Васі) відміняється - мама моя захворіла, будем лікувати(((

Знаю, що за 4 дні дієти і зарядки мало що може змінитись, але не втрималась і стала сьогодні на ваги: - 3 кг!)) Хоча, якщо чесно, то взагалі змін не замітно... Навіть чоловік так каже. Але ваги не брешуть!!! Сиджу і тішусь своїй маленькій непомітній перемозі 0:-)

Мама наче навмисно провіряє мене - кожен вечір щось смачненьке готує. От сьогодні, наприклад, була моя улюблена картопля по-французьки! Але я молодець. Я ж себе люблю більше аніж якусь картоплю... По-французьки ;-(

Потрібно термінове натхнення!









Немає коментарів:

Дописати коментар