вівторок, 10 січня 2012 р.

День перший...

Привіт! Сьогодні мій перший день як блоггера. Хочу одразу пояснити, що я писатиму, про те як просувається моє схуднення, про вінтажні речі, що мені подпбаються, фільми, кулінарні рецепти і тому подібні дівчячі речі...

Так от про схуднення. Мій ще один перший день, сподіваюсь цього разу останній-перший. Ситуація в мене кепська: на 178 см зросту припадає 81 кг ваги(( 

Сильно навантажувати сторніку першим записом не буду, просто підсумую для себе перший день:
почала ранок з 15 хвилинної зарядки. Спортом не займаюсь, тому одразу нагрузок сильних не даю.
Сніданок - пшенична кашка(трішки), перепелине яйце + звичайне яйце.
Обід - 1 апельсин, 4 мандарина.
Вечеря - 2 перепелиних яйця(на які в мене виявляється страшенна алергія - почало все в роті чухатись, з'явились червоні плями на обличчі, набух язик і почало сильно нудити. якби не таблетки в косметичці - не писала б я зараз нічого))) ), 1 апельсин.
Чаїв намагаюсь звичайних не пити, тільки трав'яні (сьогодні пила ромашу з кмином та липу).

Знаючи себе, якщо буду сильно обмежувати себе в їжі, вимотувати спортом і т.п. швидко закину почате, тому вважаю що перший день пройшов вдало!)

І на кінець трішки фото для натхнення...










Немає коментарів:

Дописати коментар