субота, 28 січня 2012 р.

День дев'ятнадцятий...

Здається я захворіла((( Сьогодні в день з татом та чоловіком ходили по місту, купляли багети, джинси і шапочку 0:-) , продукти і т.п. От я і захворіла. Збиралась сьогодні ввечері приготувати бархатний червоний тортик, для цього навіть сама на базар пішла за барвником. Але ввечері почало світло вирубати і тато сказав, що духовкою, як мінімум, до понеділка не можна буде користуватись!(((((( Ось сиджу розстроєна і шмаркаю під ковдрою((( День домашньої випічки сьогодні переноситься аж на понеділок(і то не факт).

І так. Зарядка - яка зарядка в суботу? прибирання - ось моя зарядка)))

Сніданок - не солені кукурудзяна кашка та варене теляче м'яско.
Обід - не смачна юшка борщу у Велмарті (там хлопчина сьогодні у картоплі скло знайшов, а його прогнали не повіривши(((( ).
Вечеря - смачна мамина юшка борщу та шматочок чорного хлібу... + 3 квадратика чорної шоколадки.

Сьогодні нарешті купила собі чай Оолонг! 100 гр - 78 грн((( купила лише 40(це мінімальна вага) "на пробу". Ось так цікаво виглядає цей чайок:

Фото дуже збільшені!)) Це так розкриваються листочки коли повністю запаряться. Чайок в пакетику пахне натуральними листками без хімії, а після запарення додається запах згущеного молока!)) Знову ж таки без хімії. Смак приємний і майже не терпкий(я п'ю чай без цукру). Будемо бачити як він помагає шлунку і виводить холестерин( правда навряд чи я це прям таки побачу)))).

Сьогодні знову надихаюсь їжею, сумуючи за тортиком:






































Немає коментарів:

Дописати коментар