четвер, 28 червня 2012 р.

День сто сімдесят третій...

Сьогодні день храпу.

Зранку поїхав коханий в гори на 3 дні. Цілий день спати хотілось, що я з успіхом й робила.
А зараз проперло "поговорити".

Попереджаю, "говоритиму" я багато...

І так, Вася - чух-чух:
Сильно хочу на великому екрні подивитись фільм про стриптизерів "Magic Mike"! Думаю він вартуватиме грошей)) Треба Сяню на таке витягти, а може і Іру з Катьою... Тотума я не люблю, але гарні торси - це, як гарні цицьки, на обличчя навіть не звертаєш увагу.

Ось тільки зараз переконалась, що вишивка дійсно в моді. Я не маю на увазі національне вбрання, а звичайні вишиті квіточки на одязі:

А ще, дуже тішить останнім часом Кеті Перрі! Не на виступи, дуже гарно і цікаво вдягається:

Сьогодні на Джаст Дрераді закохалась в костюмчик з лебедями Дакоти Фенінг:

Потішили нові фото Спайс Гьолс)) Ще й досі інколи слухаю їхні пісні...

І запали в душу костюмчики зі шнатцями. Ну щось таке:
Це, до речі, Ліндсі Лохан з суду, чи на суд...

Тепер трішки тішусь за знаменитостей:
 Нарешті вона(Ен Хетевей) мене трішки менше бісить)))

 Лейтон стала обличчям аромату від Вєри Вонг!)))

 Майлі - ай младца! Просто шикарно виглядає, і не перестає над собою працювати.

Надзвичайно гарна парочка- Райн Гослінг("Щоденник пам'яті") та Єва Мендес("Примарний вершник")!

Сьогодні кліпала на швидку руку фото Вікторії Бекхем, щоб ви також побачили та посміялись її позу "на всі випадки життя":

Ну і без чоловіка, як завжди коли не можеться, хочеться ось такого натхнення на ніч (тільки 18+ !):


Немає коментарів:

Дописати коментар