вівторок, 5 червня 2012 р.

День сто сорок дев'ятий...

Сьогодні я трішки не чемна)) Подарували на роботі шоколадку та цукерки(в честь Дня оленки, що був в Неділю), і я штук 7 цюць і трохи шоколадки сьогодні з'їла.

Загалом за вчора я їла: овочевий салат, шматочок шоколадки, 2 кексика(все до обіду), сирник і морозивко маленьке(дуже маленьке) після роботи.

За сьогодні: овочевий салатик, трошки шоколадки, приблизно 7 шоколадних цюць, 1 кекс(маленький). Все до обіду.

Кожен день не менше 1,5 літра води + зарядка і багато ходьби.

Вчора з Катрусею ходили на Білосніжку та мисливця.

Фільм дуже цікавий та захопливий, особливо для такого фаната фентезі, як я. Проте Крістен Стюарт трішки зіпсувала враження своєю ідентичною з Беллою грою. Якісь всі персонажі однакові в неї виходять. А так сподобалось все! І Шарліз Терон(яку я до речі не люблю), що шикарно зіграла злу королеву, і 7 гномів, і сексі мисливець, й брат королеви(не красою, а тим, як він цікаво розкрив гидкого персонажа) і природа вигаданого світу. А коли жіночим голосом на українській заспівали жалісливу пісну про смерть сина та батька, аж мурашки пішли! До перегляду - рекомендую)))

Фото з учорашніх гульок по місту з Катрусею:





 Тут в нас були ковалі.




 Схожі, ге?))))

 Мега будинок на Мазепи(в одному з двориків).



Немає коментарів:

Дописати коментар