пʼятниця, 22 червня 2012 р.

День сто шістдесят сьомий...

Я така втомлена, що ледь-ледь себе заставила сісти і написати сюди...

Спробую описати все що ми сьогодні з коханим робили.

Зранку я пішла в Приват банк, потім з Васьою на секонд, де путнього майже нічого не виходили і пішли в Єврошоп, де також тільки шорти коханому купили. Попили кваску і вирішили придбати нарешті гарні скляночки в ІКЕА. Але їх не було, а завезуть аж в понеділок((. Потім поїли в Кухні Прикарпаття і я рушила на семінар. Згодом випивши сьогодні ж куплений чайок, знову чкурнули в місто. Шукали гарні карнизи, а в Галереї льону виписали яку тканинку на штори беремо. Поїхали замовили налічники на двері, потім звідти пішки  в МЕТРО і в Арсен з Епіцентром(так приємно всякі дрібнички, і не тільки, для дому вибирати!). По дорозі зустріли Мішу)) А ще трохи нямки купили. В кінці пішли на квартиру, потішитись, а звідти маршрутками додому. І поняття не маю, як в коханого ще стало сил на бігання по дамбі, бо я - труп.

Завтра з Сяньою фоткатись і в кіно, а зараз трохи фото з сьогоднішніх гульок:
 З кохусем в Бест Бургері в Арсені.


 У скайпі на планшеті з Ігорком...

 Я морячка і так далі...

 Малюночки зі спіднички))))




Немає коментарів:

Дописати коментар