вівторок, 19 червня 2012 р.

За вчора. День сто шістдесят другий...

Вчора ми перевозили на квартиру старі меблі. Ну і не тільки старі))) Так вже хочеться по швидше туди з'їхати! Нічого, ще місяць і все...

Назнімкувала я вчора чимало, тому викладаю чимало фото:


 Як я вже скучила за нашим ортопедичним матрасиком!


 Ну саме головне - це, звісно ж, вертольотик!)))

 "Молодий" в нас будинок. Суцільна дітвора.

 Мій труженик коханий. Натягався вчора ого-го!

 Наші "прекрасні" меблі))

 А на цій табуретці я пів дня висиділа. Ну майже)) Чиста там підлога? Ні? А я її мила. Тільки, коли всі меблі заносили, вона повернулась до первинного стану.


 Після квартири ми на річечку пішли. Я в тій частині ще не була.



 А це песьо пливло, точніше його несло, по річці, і воно ніяк не могло схопити пластикову пляшку. Я спочатку переживала за песю, але коли він проплив метрів 200, і не хотів відмовлятись від тієї пляшки, я зрозуміла, що воно просто дуже не вумне і тут вже нічим не допоможеш. На першому фото він пливе біля нас, а на наступному - метрів за 200.















Немає коментарів:

Дописати коментар