понеділок, 6 лютого 2012 р.

День двадцять восьмий...

Втомлена. Обробила щойно коханому панорамку з гір, більше години на то пішло... Ось, власне, що в мене вийшло:
Складається з 4-х кадрів, і Макс туди попав)))

І так, зарядка- є!

Сніданок - гречка з вареним шматочком телятини.
Обід - йогурт від данон з пластівцями, маленький та знежирений + пару горішків мигдалю.
Вечеря - до чаю маленький шматочок шоколадки.

Всі кажуть, що я дуже гарно схудла)) Юра з роботи аж сьогодні це помітив, але хвалив сильно. І Саша з роботи випитувався. І всі взагалі питають як мене на це стає. Просто коли бачиш себе в дзеркалі і тобі, те що ти бачиш, геть не подобається, більшого стимулу не треба... А головне це моя нова улюблена фраза: "Я цю шоколадку/цукерку/котлетку/піцу люблю більше, чи себе? СЕБЕ!")))

Збиралась сьогодні позайматись, але з панорамкою мене ні на що більше не стало(( Покачаю "метелика" зараз і все. Завтра йду на квартиру розбиратись з майстром за багети. Болюче питання...

Трішки натхнення на кінець дня:



 Ця(верхня) особливо подобається...







Немає коментарів:

Дописати коментар