середа, 29 січня 2014 р.

Запізнілі фото І

Грозилась я вже давно викласти тут фото, але все ніяк. Не можна так легко розраховувати на вільний час для себе, коли в тебе таке чудо маля дома)) А Сашці, до речі, сьогодні піврочку!)

Починаю виправлятись:
 Доки дітки маленькі, вони вміють такі веселі гримаси корчити! Намагаємось не впустити момент))

 З тьотьою Сяньою
 Наш супер ерго-рюкзачок! Чекаємо на потепління, щоб так в місті гуляти)))

І з хресною мамою Машею))

 В мого тата явно більше фото з Сашкою ніж в мене...

Заснув під шум пилососа) Так точно вміють тільки діти!

Перед Новим Роком приїздив хресний Ігорко.  Експлуатували як могли))
 А ще, я нарешті пофарбувалась! Сашка весь вечір не міг від мене очей відвести)))
І з ким Вася краще дивиться?))

А Новий рік наш козак святкував з нами. Правда ми на 16 секунд, через фотосесію, пропустили сам Новий рік))

Сашка тусить в Стріт кофі з дідом та тьотьою Катьою))

Ну і завершу цей пост моїм 26-м Днем народження:
 Хотіли погуляти в місті і може з кимось зустрітись, але вийшло так, що до нас ввечері завітала купа народу, а по місту гуляли ми самі(тато тільки трішки з нами пройшовся)))
 Коли масю витягли, його налякав офіціант з червоним чубом) Але решту часу він чемненько сидів і всіх роздивлявся.
 По дорозі додому "підібрали" дівчат)


П.С.: Вже маю мінус 28 кг! І змогла втиснути свою дупу в Зарівські штанці 40 розміру)) Ще трішки підлікую серденько і в спортзал!

Настрій:

1 коментар:

  1. і я дібрався до блогу)
    геть забув про нього)
    кльові фото капєц...

    таки краще дивитеся разом ви з Ваською...а ми - то нереалізована гей-мрія))

    ВідповістиВидалити