понеділок, 3 лютого 2014 р.

Запізнілі фото ІІ

Нарешті на вулиці тепліє, а мій Сашка трішки кашляє і ми не можемо вийти гуляти. Вже стільки часу вдома(( Було б ще трішки тепліше...
Та я не про те. Маю ще купу фотографій до показу)) Насолоджуйтесь!

На Різдво ми їздили до Васіних в Городенку. Перша довга поїздка Саши на машині(везли нас Іра з Юрою)! Туди він майже всю дорогу спав у люльці, а назад - все чемно роздивлявся і зовсім не хотів спатки.

 З дідом переоформляли ялинку))


 Всі ще тоді жалілись, що у нас весна замість зими. А тепер по Україні автівки викоують з під снігу.

 Сашка з Тамкою вже добре роззнайомились))

 Після свят фотографувала молоду сім'ю, яка скоро чекає на поповнення - Мар'яна, Діма та Настінька)) Такі вони вже гарні! Весною я викладала фото з Настінькою.
Так Настінька від нового дяді ховалась))

 Кажу ж, що з дідусем у Сашки більше фоток. Він постійно собі просить нове фото для аватарки))

 Хто з вас ще не закохався? Дивіться далі))

 Ми, для Шундера, затарились морквою у шортах в ІКЕА)))
 Ех...

 Нашому прекрасному бомблику 29 січня виповнилось пів рочку! Усі нас привітали(крім хресного!), Дідусі і бабуся в гості заходили) Якби Сашка щось вже розумів, то мабуть сильно б тішився і качельці новій і іграшкам)) А ми тішимось йому, самій щирій і світлій людинці у нашому житті! Вже півроку, як слово синуля для мене - саме солодке.

 А ще, зима з розуму сходить. Ну які підсніжники в січні?
Подарунок мого татка за внука))

 Моє творіння - яблучний бісквіт покритий бізе. І наші вогники на кухні гарно вписались. Шкода тільки, що бізе дещо впало, коли вистигло, і вже не так ефектно дивилось.


Нещодавно завели "усією сім'єю" сторінку на Інстаграм: http://instagram.com/ossa_ossa# 
З Васіного нового телефона, подарованого на іменини мною, ну дуже вже гарні фото виходять:

А ось, власне, і сам телефон - Nokia Lumia 920, а саме головне для Васі, що він ЖОВТЕНЬКИЙ!)))

Після свят також прооперували Тамку. У неї порвались зв'язки під колінами і прийшлось пришивати. Поки тільки на одній нозі. Але потім чекає на операцію й друга(( Так шкода її було, в тому конусі на голові і величезним шрамом на всю лапку! Але Таммі молодець! вже повністю прийшла в себе і грається як і раніше. Не фотографувала я її в тому стані, не хочеться потім про це згадувати.

Нарешті подивилась другі Голодні ігри! Вже двічі)) В кіно, на жаль, на них не потрапила. А від фільму я в захваті! Книжки не читала, тому все для мене було несподіваним та неймовірно цікавим. Кітніс прекрасна, і навть Еффі мені почала подобатись) Шкода тільки Цину(дуже вже Лені Кравітсу пасує золота підводка). Всім-всім дивитись!

Хтось знає, де таке роблять?))

Вже купили на це дійство квитки! Ціни: від 80 до 140грн. Ми взяли за 80, на край п'ятого ряду. Думаю воно того вартує))

І трохи "милості" на кінець:

 Вони заручилися! Вітаємо)) І сподіваємось, що це не піар до виходу нових Людей Ікс.

Настрій:

1 коментар:

  1. соромно читати про себе тут дещо...вибачте мене...для мене це в новинку поки...і я таки пам"ятав...але чомусь забув привітати...але після бою руками не махають...(як каже Вася, - "зошит!!")

    а жовтий,то закос під мене!)

    ВідповістиВидалити