субота, 21 грудня 2013 р.

Багато всього і ще трішки...

Сьогодні виповнюється 57 рочків моєму коханому татку! Багато вже всього ми з Ваською набажали йому, хочу тільки ще раз сказати, як я його люблю і ціную! Ти в мене най-най-най у всьому світі!!!

Вчора, з колишніми колегами, ходили на Хоббіта! Навіть не знаю, про що написати, тому що сподобалось все. Від появи Пітера Джексона на початку фільму з морквиною, до кумедної романтики між Кілі і Тауріель. Мало що залишилось того, що було в книжці, але всі доповнення та зміни мені сподобались. Тут точно треба дивитись, а не розповідати))
 Самий швидкий, як виявляється ^___^
 Де таку Монополію дістати можна????

А ще, подивилась вчора фільм "Арго". Чомусь чула тільки негативні відгуки, проте мені фільм сподобався. Тільки кінцівку трішки затягли(все як завжди дуже напружено і обов'язково в останні секунди). Коротко: під час революції в Ірані захоплюють посольство США, 6 американців тікають, ховаються в посла Канади і уряд розробляє план їхньої евакуації. Не буду спойлити, але фільм дійсно вартий перегляду.

Дуже сподобались "чоловічі"стрижки Памели Андерсон та Дженіфер Лоуренс:

Ех, скільки я всього пропустила!
Далі, вітаємо Лейтон і Адама з заручинами:
А Орландо і Лів з любов'ю))

А ще, наш татко був минулих вихідних на Євромайдані в столиці!

Трішки Скайпу:

І свіжачок з нормальною якістю:

Зараз Васька в Городенці, а я передивляюсь Пліткарку і думаю, де б святкового настрою набратись...

Настрій:

1 коментар:

  1. мамуня і манюня супер гарні!!! З наближаючими вас святами!!! Дуже вас люблю:*

    ВідповістиВидалити