середа, 27 листопада 2013 р.

А ось і ми!))

Довго ж не ставало в мене натхнення сюди написати. Стільки місяців минуло і стільки всього сталось... Звісно ж, основна подія - народження синульки!)) 29 липня. Козак Сашко - 3950 гр і 57 см! Від початку і до кінця родів - 22 години, 3 з них - потуги. Трішки надрізали і ось він, мій синулька на руцях в мами:



Насуплений маленький інопланетянин з довгою головою)) Зараз він геть змінився. Деякі люди кажуть, що новонароджені не дуже красиві - такі припухлі та насуплені, проте, після всього, саме такі дітки для мене наймиліші створіння на світі! Дні в лікарні минули, як страшний сон. Хоча най гірше, мабуть, не самі пологи, а те, як довго ти набираєшся сил. Ось твоя маленька радість просить поносити її на ручках, а ти з ліжка ледь встаєш((

Через 5 днів не стало моєї мами. Рак. Чотири роки трималась. Дочекалась, щоб побачити онука, хоча й тільки на фото. Хочу зісканувати її старі фото, яких в батьків просто неймовірна кількість, і тоді зробити постик про те, якою красунею вона в мене була...

За вагітність набрала 24 кг(йшла рівно зі 100 кг на пологи), зараз вже мінус 25кг. Ось такі ми кругляшики були ще у вересні:
Зараз пуза вже нема, тільки шкіра ще трохи "не в тонусі" ну і + розтяжки((
Ще дуже тішить відсутність зеленого кольору обличчя, яка була перший місяць:
А Вася мій після лікарні прийшов, як з концтабору:
Величезне йому спасибі за те, що пройшов зі мною весь цей шлях від початку і не позбавляє своєї підтримки та допомоги і тепер! Мушу сказати, що такого мужнього та надійного чоловіка навряд чи ще десь знайдеш :-***

Ще трішки фото мого Сашка з телефону:

А ще, раджу всім матусям придбати ось такий не хитрий гаджет для пеленання - комод-пеленатор:
Коли не потрібно, він перетворюється у звичайний комод з додатковою відкритою поличкою зверху))

А ось в лікарні не вистачало чогось такого(та й дома не завадило б):

Дуже з Сашкою допомагає мій татко. Можна сказати, він тепер живе онуком. Зараз тато прихворів і ми ось так спілкуємось в скайпі:

Збірний такий запис виходить. Раз на те вже пішло, потішусь своєю новою сумочкою від BULAGGI(люди, модна каста - це наркотик!):
На кінець трішки позитиву від трусів Гендальфа і перуки Леголаса("Хоббіт" наближається!):


Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар