середа, 26 вересня 2012 р.

Неділя - Нирків та футбол

Декілька днів не мала змогу щось тут написати. Тепер розповідаю за ті дні по черзі.

Неділя. Ближче до обіду я приїхала до Городенки. Звідти, коханий повіз мене через Дністер, на "екскурсію" в село  Нирків. І фото:

 Дністер. Вигляд з "нового" мосту. На фото не так захоплююче, але вживу краєвид дійсно вражає!

 Знали б ви, як цей міст трясеться, коли по ньому фури їздять... Бррр

 Незрозумілі ягоди в Ниркові.
 Це я зі схилу зісковзувала...

 Червоногородський водоспад(на місці колишнього млина та ГЕС). Назва така через землю, насичену пісковиком, що забарвлює її в червоний колір. В житті він більший та складається з 2-х частин. Проїзд сюди коштує 15 грн.
За легендою, водоспад створили татари, щоб пробиратись до замку.

 За водоспадом величезна галявина та лавочки попри річку для пікнікування. Там майже не брудно(якщо не зважати на купи зібраного сміття під лісом). Треба буде туди з великою компанією поїхати!

 Ось так криво поставив Васька машину))

А це - джерельце, з дуже смачною водичкою. Також біля водоспаду.

 Далі, ми пішли через дитячий табір "Ромашка" до костелу та замку. Ось такі моторошні тварючьки "прикрашають" павільйони.

 "День десятий: "Шануй батька і неньку, буде тобі скрізь гладенько." Цікаво як це розуміють діти...

 Майже будиночок Ауді.

 Руїни костелу Вознесіння Богородиці.

 Всередині костелу дуже гарно і цікаво, проте сучасні розписи на стінах різко псують враження.
 Стеля в одну цеглину товщиною.

 "Сучасне мистецтво". Щось я часто ставлю лапки...
 Вузенькі сходи на гору. Дуже тяжко було по ним йти, адже збереглись вони не в найкращому стані.

 Залишки Червоногородського замку. Спочатку він був оборонною спорудою, потім - палацом. Зараз замок розташований просто на високому пагорбі, але колись його повністю омивала річка Джурин, і підібратись до нього було вкрай важко. Тепер річка значно впала і виглядає як широкий потічок поблизу.

 Прохід під замок.
 Вигляд на замок з заїзду на пагорбі.

 Ввечері був футбол. Взагалі не знаю чому мене коханий на нього потягнув. Там я і простудилась...
 Дельфінчик - Ігорко.

В понеділок я, вперше за купу років, збирала картоплю))) Треба ж відробляти те, що ми її їмо.

Настрій:

3 коментарі: