понеділок, 17 вересня 2012 р.

Мій рай!

До вчора, я і уявити не могла, що саме для мене рай.  А виявляється все просто - це виставка собак!))) Такого виру позитивних емоцій в мене ще ніколи не було! Там знаходилось стільки різних собак! І їх можна гладити!)) Менше слів, більше фото (фотографій дійсно ДУЖЕ БАГАТО):

Там дуже багато вівчарок німецьких було і таких всіх пухнастих))

А ще, на виставку прийшли Катя з сином і Тошею))

Ось таких чемпіонів також було чимало!)

Міні добермани(це вже дорослі собаки такі маленькі).

Чіхуашки з сумки))

А ось цю породу Маша Г. казала що найбільше хоче))

Ця доберманиха підкорила моє серце - зализала мене, і взагалі, в неї просто неймовірні очі!

Сама велика песя.
Не стрималась)))
Гуру гладіння - двома руками))

Сама перелякана мася))

"Міні добермани" і доберман для порівняння.

І малявочьок там продавали... А Вася не дозволяє і далі собаки завести((((

І хаске там багато було)
А ця кнопа 600 доларів коштує.

Шанель))

Сама гучна собачка)))

Тут більше хазяйок розглядали...

Славік)

Глядачі конкурсу)))
І цих песів я люблю))))

Це вже Ярмарка хліба.
Було все що хочеш, а от самого хлібу малувато. Більше усіляких печеньок і пляцків.

^___^

Вася, Тарасе і Вова))

В торговому центрі в Бастіоні гарні дуже лавочки поставили))

Ось таку "живу собаку" мені Тарасе подарував...

Настрій: Хочу!

1 коментар:

  1. Привет дорогой Блоггер.Мне очень понравились твои посты,как и сам блог.С удовольствием буду их отслеживать и комментировать.Но чтоб мне проще было тебя найти,ты можешь подписаться на мой блог (по желанию) и комментировать его.Те кто комментируют мои записи,в свою очередь я не забываю о своих читателях.
    Включайся в мою семью:)

    ВідповістиВидалити