субота, 14 липня 2012 р.

День сто дев'яностий... Шешори

Ух! Нарешті я зібралась розповісти про Шешори!

Апатія минає, беремо себе в руки і продовжуємо самовдосконалюватись!)))

І так, викладаю фото, роблячи до них коментарі. Фото багато!

Поїхали ми минулої п'ятниці. Доїхали до Коломиї, а там нас з замовленої садиби забрали машиною до Шешор. На місці нас зустрів песик Булька)))
 Ось це наша "хатка", за 250 гривень кімната на добу. Умови просто чудові! Є все необхідне для проживання і господарі дуже привітні. Кімнатка в нас на 2 поверсі, балкон виходив на інший бік будинку.
 Там знаходився мангал і пічка.

 Одразу ввечері пішли на річку. Прекрасне місце для купання знаходилось буквально в 5 хвилинах від садиби.

 Вода була тепла наче в ванній, але ввечері стало прохолодно і я не ризикнула скупатись.
 А от Вася в воду поліз)) Та колода для стрибків в воду.
 Після річки прогулялись до "центру". В одну сторону йти хвилин 40-45. На фото туристи, які розбили намети на приватній території за 15 гривень на добу.
 Наша кімнатка!) Така затишна. А головне - нічого зайвого! Простір і простота.
 У ванній кімнаті також є все необхідне - унітаз, душ і раковина з дзеркалом. На людину дають 2 рушника. І є рідке мило "Ромашка")))
 Надзвичайно просторий балкон. Син хазяїнів приніс нам зранку від сусідки свіжого молочка)) Мої мега смачні кекси з млечком дуже гарно пішли!)
 Заспана ще...

В обід пішли на річку. Спалила Васю, коли він втикав на красуньку якусь))) Я в воду знову не полізла, вона ще не встигла нагрітись.


 Після обіду пішли на пікнік. На природі все таке смачне! Знайшли гарну тиху місцинку біля річки і навалялись досхочу))
 Ось такий у нас обід цікавий був)) У стаканчику - квас. Смачний він там дуже, з лимонним присмаком.






 Коли вертались - річечка вже прогрілась і ми побігли по купальники до "хатки".

 Я ще з моря так водою не насолоджувалась!))) Я, напевно .була самою гучною того дня на річці! Коханий на руках крутив мене на воді і ми так гарно надурілись! ніколи не забуду...



 Після річки за нами вв'язався песик. Я його прозвала Кексом. Такий він милий і ластитись любить)))
 Ввечері робили ми шашличок. Я замаринувала овочі і гриби та запекла їх на грилі. Така смакота! З нами ще була пара зі Львова. В них була така модна сіточка, на якій ми й пекли овочі.







 Ось ця гігантська рожева штука нас там трохи полякала.



Останній ранок. Знову молочько, тільки цього разу з печеньком крутим))))


МодЕль моя))) Назад нас підвезла, на халяву, пара зі Львова і ми попали в "чашу" дощу. Так гарно було з яскравого сонечка попасти під зливу! Добре що на машині.

Якщо коротко, то це все ^__^

П.С.: Подумую зробити перегляд блогу обмеженим, а то читає багато людей, але всі не авторизовані, і не є "членами" блогу, а я не хочу щоб деякі особи мене читали. Тому чекайте, можливо скоро будуть саме такі зміни...


1 коментар:

  1. А в мене Шешори тільки с фестом асоціюється http://www.segodnya.ua/img/forall/a/120421/3.jpg

    ВідповістиВидалити