вівторок, 3 липня 2012 р.

День сто сімдесят восьмий...

Вчора не мала коли написати, тому пишу зараз.

І так, зарядка - є.
Сніданок - мікс з ягід.
Обід - 2 бутерброда з зеленню та сиром + чашка чорниці (Оліна мама годувала)))
Вечеря - нічого.
 Вчора зранку така краса була за вікном!

А ще я цілий день гуляла з Лольою і в Лолі дома)) Так гарно час провели! :*** Вона показала мені весь Хоткевича, а я нашу з коханим квартиру(правда в середину не зайшли, ключі тато забрав зранку).
 Це Олюсі, щоб не сумувала! :-*

Сьогодні зранку знову їла мікс з ягід + 1/4 огірка))) А потім дозволила собі полосочку шоколадки з кавою...
Далі про сьогодні буде потім. А зараз всякі гарності-бажаннячка для настрою:


Захотілось гарного рюкзачька. Приблизно чогось такого:
Колись хотіла довгу спідницю. Дуже хотіла! Але, оскільки в місті кожна третя в такій ходить, більше не хочу... Любити все рівно люблю, але почекаю, доки бум на них спаде.

А ще хотіла пофарбувати низ волосся, але мій перукар Віталік мене відмовив від цього. А я обожнюю кольорове волосся!!! Шкода тільки своє псувати. Тому насолоджуюсь гарними кольоровими шевелюрами з монітору:

 Блакитне - мрія дитинства!))


Немає коментарів:

Дописати коментар