неділя, 1 липня 2012 р.

День сто сімдесят шостий...

Вчора приїхав коханий!)) Ввечері побули трішки разом.
Сьогодні згадала за зарядку)) І вирішила поділитись сьогоднішнім раціоном:

Сніданок- варена цвітна капуста(4 шт.)
Обід - трохи рису і 1 маленький огірок.
Вечеря(до 18 год) - 1 лінивий голубець + трішки вишні.

Мала піти сьогодні з Сяною  на "Меджік Майка" але ця казявка мене підвела, що досить часто буває! Шейм он ю Сяня!!!

Вибач Меджік Майк, я ще буду з тобою...

Сходили вперше цього року з Васьою на річку. І в Кімбо посиділи за кавусею. А потім купили повітряну кульку і вона в мене лопнула за 5 хв(((

Ввечері Вася пішов на волейбол, а я фоткала бабку з подругами.

Фото за сьогодні:


 Ось це біле пузо сьогодні згоріло. І нозі зверху теж згоріли. Треба таки було намаститись кремиком...
 Рибка гамала мій пальчик))) І взагалі, багато так рибки в річці було! Ще не дуже великої, але з великий палець ноги(в ширину) вже бачила.
 Кавуся з лимонною цедрою в Кімбо.

 Дамський напій коханого)) Взагалі він якийсь не смачний був...

 Бабулі))

Актуальненька така фраза для мене...

Немає коментарів:

Дописати коментар