четвер, 14 березня 2013 р.

Помаранчевий настрій...

На вулиці сніг та сльота, а мені хочеться апельсинів(точніше соку)! І спати. Не пригадую, коли мені останній раз не хотілось спати)) Вчора ввечері було натхнення і я спекла на ранок бісквіний тортик з ківі) Так полюбила ківі! Кожен день тепер їх їм. А зараз от на апельсини потягло.

Пригадую я, деякий час тому, обіцяла показати фото з пузиком. Так от, фото 17 та 20 тижнів:




 І решта фото, які ще не бачила менежа.

5 лютого - ДН Васіної бабці Марії:

10 лютого смачненько попоїли з Катрусею, Васьою та Сергієм в Піросмані:
 Хлопці, правда, в кадр не потрапили)))

23 числа відкрили для себе з коханим багатокадрову зйомку(на всіх фото кумедна Таммі):
 і пішла...

Третього березня були на новосіллі в Сяні з Віталіком. Дуже гарна та затишна в них квартирка! Навіть більше меблів ніж у нас)) Гарно дуже родинами посиділи, на малят подивились. А перед гульками з Тамкою на стадіоні побігали:


8 березня їздили з Ірусею та Юрою до Городенки. Зранку коханий побалував кавусею з тістечками)))

А ще маю спойлер по бейбіку: у нас буде хлопча!)))

Настрій:

2 коментарі:

  1. еххх...і жодної згадки про мене в цьому пості!((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ігорку, я взагалі мало про що тут згадала бо писала з роботи і не дуже часу було

      Видалити