неділя, 27 січня 2013 р.

Вже не чекали?))

Більше місяця мовчавши нарешті знайшла  собі сил "повернутись") Якщо вас вистачить дійти до кінця посту, дізнаєтесь причину моєї відсутності...

Стільки всього за місяць трапилось! Закінчилась "Пліткарка", відбувся День Народження моєї коханої мамусі, мені купили духовку, на роботі відгуляли корпоратив, вийшов ХОББІТ!, Закінчився сезон "Декстера", Новий Рік, мій ДН, Свят вечір, новий фотік, і ще багато цікавого))

Починаю викладання купи фоток:
Хочу ще раз привітати мою най-най мамусю з Днем народження! Люблю тебе безмежно!

23 грудня 2012:
Катрусь)
 Машок)

За НР фото ніяк не перекину зі старого фотіка, не знаю де від нього батарейки))

5 січня(мій ДН):
 Коханий розбудив мене кавою з тортиками в ліжко,  подарував навушники-панденята та ФОТОАПАРАТ! Я була в шоці, оскільки взагалі не здогадувалась про такий подарунок... Фото вже йдуть нової камери.
Моторошний Тамчин ведмедик:
 Гугл мене привітав)))

"Любов та носороги..."

 Мої рідненькі прийшли з ДН привітати))
 Ввечері пішли з коханим в кіно на "Цирк Дю Соллей", а перед цим зустрілись з друзями на годинку)) Цього року стільки подарунків, як ніколи! І багато з Accessorize)))

6 січня:
 Свят вечір проводили в моїх батьків. Нагамались від пуза і пішли додому пішки)
 Місто на 30-ти секундній витримці.

Мій півник))) Також на витримці.

7 січня:
 Ходили, як колись наші батьки, частуватись до Катрусі з Сергієм))) Такими дорослими себе відчули) Ну поки не вийшли на вулицю і не почали дурачитись...

9 січня:
 Над моїм робочим місцем на філії))

 Смачно поїли з Льольою в Зінгері))

19 січня:

І вчора, 26 січня:
 Вирішили малявку вперше повести в парк на Хоткевича)

А ось так ми в скайпі сидимо:

А ось і обіцяна причина моєї довгої відсутності: останнім часом сильно втомлююсь і лягаю в 20:*-22:* годині оскільки наша маленька родина чекає на поповнення)) Шкода що всім хорошим людям не завжди є можливість особисто повідомити такі новини. Я вже на 3-му місяці!)) Хто там(хлопчик чи дівчинка) ще не знаємо. Думаю тепер  писатиму менше, та вже так не пропадатиму.

Настрій:

Немає коментарів:

Дописати коментар