неділя, 16 грудня 2012 р.

Багато всього...

Два тижні я ніяк не знаходила в собі сили зайти сюди і написати. Попереджаю, фото буде дуже багато, і трохи писанини.

Найбільше всього сталось першого числа - розпис Сяні з Віталіком, ДН Васіного тата(фото мені так і не дали), Тамкіна тошнота в машині, весільні фото Іри з Юрою, нове пальтечко)) Через тиждень після цих потій, знайшла в місті новий магазин ACCESSORIZE! Постійно, коли їздила в Ашан, купляла там щось. Тепер він і в нас є, але грошей немає... Тоді ж вперше з Таммі погуляли в снігу) Тепер вона на вулицю просто рветься! Нарешті побачилась з Катрусею(відмічали Катерини), в Галюні моєї з роботи був ДН(вітаю ще раз:*** і люблю!), також, нарешті, побачилась з Лесьою(Юрченя моє після вітрянки ще лікується, але вже начебто краще. От думаю, що маю йому на Миколайка купити...), віддала Бусь до Калуша(так склалось, що прийшлось. Не хочу розписувати і пояснювати чому), минулої суботи з ночівлею приїжджав Ігорко, і Бодик був в гостях. Постійно здається, наче я поправилась, але дзеркало каже що ні)) Ще струнка. Цікаво, що буде через місяць(з тим скільки я їсти на зиму почала)? Начебто за 2 тижні все. А! Ще з Туреччини моя Ліля приїхала! Сподіваюсь по швидше з нею побачитись)

І так, фотки(багато!):

 Офіційні фото з весілля Ірусі та Юри!)


 Хіба ж вони не прекрасні?!

 Довго ж ми ту штуку(ніяк не запам'ятаю як вона називається) над брамою прикрашали!)

 Розпис Сяні та Віталіка) Такі вони гарнезні!
 На жаль в мене фото мало. Проте, сподіваюсь, скоро будуть офіційні!)
 Сергійко, творчий братик Сяні))) Спілкувались з ним поки мало, але точно можу сказати, що він дуже приємний і милий! Ну і цікавий , звісно ж)) Шкода тільки, що з моїм братиком ніхто поки так і не знайомий...

 Єдине фото з ювілею Васіного тата з мого фотоапарата. Ми подарували йому власний і все знімкували на нього. На фото - фарширована запечена капуста)))

 А це мого милого грайливого Мурчика так розгодували! Ось який він був ще пару місяців тому:

 А ось і моє нове пальто!) Воно Харківське і не дороге, проте закохалась я в нього з першого погляду на манекен! До нього ще пояс є.

 Перші гульки в снігу(7 грудня).

 Цього четверга було ДН в Юлі з роботи. Вирішила подарувати їх невеличку обідню фотосесію))

 Ще трішки Таммі з вчора.
 Зайчик)))
Спимо з мамою)

 В п'ятницю купили ось таку чудову кружечку!)) Таке задоволення з неї молочко пити...

Страшні бурульки за вікном.

Зараз валить великий лапатий сніг! Так захотілось "Сам вдома" подивитись!)

Трішки всякого гарного, що можна в ACCESSORISE знайти(хочу все і ще більше!)))):
 Бантик на цих рукавичках в магазині на багато акуратніший був. Ціна 308 грн((((
 Тканина трусиків там просто неймовірна! Але ціна за штуку більше 80 грн((

А ще, позавчора я дочитала "Гобіта"! Книжка просто неймовірно цікава! В середу виходить фільм. Сподіваюсь він не тільки в 3D буде... Думаю цей фільм заслуговує окремого посту)

А ще, завтра остання серія Пліткарки! Нарешті кінець, хоча і шкода що далі не буде...

Настрій:

2 коментарі:

  1. та "штука",яку ви так довго наряджали....а перед вами чіпляли ми не так вже і довго.... називається - "каблука"!)))
    =*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О! Точно))) А то Васька вже сто разів казав а я ніяк не запам'ятаю)

      Видалити