неділя, 26 серпня 2012 р.

Дочекалась Месників!

Ну нарешті вийшли Месники в гарній якості! Не складається в мене, останнім часом, з фільмами в кінотеатрі, тому і приходиться чекати появи в інтернеті.

Фільм дуже сподобався! Тільки одразу кажу, якщо ви не любите комікси, супергероїв і постійно в фільмах шукаєте промахи - вам не сюди! Месники розраховані на таких фанатів Залізної людини, Тора, Капітана Америка та інших суперів, як я. Їх там зібрали дійсно багато, я тішилась як дитина кожен раз, коли впізнавала якогось персонажа з інших фільмів. Правда в один момент подумала, що автоботів, для повної радості не вистачає))) Фільм дуже гуморний. Чого вартує тільки персонаж Халка, який то Тора ні з то ні з цього вдарить, то поб'є божка Локі, аж до віднімання мови. Посміятись таки було над чим. Момент, коли всі сварились на кораблі. а дрючок Локі почав наче могутнішати від цього, нагадав мені Володаря перснів, аналогічну сцену в Рівенделі))) Фраза "Давай тримайся, Леголас" мене взагалі вбила)) Ну загалом найбільше в фільмі саме видовищних моментів. Взяти хоча б сцену бійки Чорної вдови (моя люба Скарлет!)  в Росії, чи будь-яку іншу, або постріли Соколиного ока(ну жодного не було без крутяшної пози та ракурса). Взагалі вражень багато. До перегляду однозначно раджу(окрім як особам, що підпадають під друге речення абзацу)!

"Хай шаурма жде!" :

 Лапуля))
 Де б таку пробити?)
 Крутезний був момент!

 Весь фільм сприймала її як Робін Щербацкі та хіхікала зі сцен де вона була))

Настрій:
Що? Я снідаю)))



Немає коментарів:

Дописати коментар