неділя, 6 травня 2012 р.

За вчора, день сто сімнадцятий... Свято ковалів

Щось я вже два дні пишу про день минулий. Вчора дуже пізно прийшли і ні сил ні бажання розбиратись з фото та писати в блозі не було.

Знову викладаю фотозвіт. Цього разу з Дня міста та свята ковалів:

 Спочатку J'aime, як "вступне" фото.
 Свято ковалів супроводжував приїжджий ринок, де було багато всього українського та антикварного.
 Ми з коханим купили ретро заварничок, всього за 20 грн!
 Свято ковалів цього року перемістилось на нову площу. Люду була просто неймовірна кількість!))

 Робот-лицар з пісьою! Оригінально, ге?))
 Хотіли купити міні підковку, але як на 35 грн. вони були досить неакуратно зроблені.

 Замки, з дерева-гойдалки на сотці, зняли і припаяли до такого от творіння.

 А ще в нас зробили новий торговий центр, правда поки він без магазинів. З площі, де відбувався фестиваль, було декілька виходів в цей новий торговий центр, де розмістили цілу купу різних кованих творінь.


 Коник з сопелькою)))

 Не одразу зрозуміла, що сумка кована...
 Коханий не хотів фотографуватись))

 Ангел, на арці Дружби, на площі Шептицького.
 А там, позаду мене, і сама арка. А ще спецагент з дитиною у візочку.


 В Тако Белі офіціантка мені схамила. Я попросила тако без перцю, а коли вона принесла мені з перцем, мовляв, забула сказати повару, то сказала самій виковиряти перець! Так і сказала! Я все ж попросила заміни і не дала коханому залишити чайових.
 Дуже смачнюцьке морозиво бац-бац в нас продають від "Легенди". Саме смачне - маскапоне.
 Встигли вчора ще й постригти Васю))
 А ще зустріли Ірусю з Юрою та Наталкою.

 Ввечері пішли на кавусю в "Золотий дукат". Я навіть не знала що в нас така кав'ярня є! Знаходиться вона не далеко від міських туалетів, і працює вже рік. Через непримітний вигляд, ніколи не помічала її. А шкода! Кава там просто бомбезна! І обслуговування на вищому рівні. Ольга Фреймут би одобрила. Я от тільки чистоту не провіряла))) Інтер'єр там також дуже гарний. Я вперше в житті написала щось в книгу відгуків. Оля(яку ми зустріли, якраз коли збирались на кавусю) і Коля, на фото, читають що я накалякала. Безліч позитивних вражень від "Золотого дукату"!

 Коли пішли на концерт в честь Дня міста, то ледь пропхались по ближче до сцени, бо людей були тисячі!
 На концерт пішли з Олегом, з Васіної роботи, та його коханою Олею.
Під ВВ відривались так, як я років 5 вже не відривалась!))) А салюти були просто казковими! Не сподівалась я на таке гарне свято...
 Після концерту ще погуляли-подуріли.


Немає коментарів:

Дописати коментар